2 میلیون تومان تخفیف

لابیاپلاستی با لیزر

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلفی از قبیل ژنتیک، زایمان و… از ظاهر قسمت خارجی دستگاه تناسلی خود احساس ناراحتی میکنند و دنبال حل این معضل می گردند. لابیاپلاستی با لیزر همانطور که می دانیم روشی جراحی جهت اصلاح زایده و نیز قرینه سازی لابیاها می باشد که در چند سال اخیر جزء عمل های پرطرفدار در میان خانم ها می باشد. حال با پیشرفت تکنیک ها و تجهیزات پزشکی روش های نوینی جهت انجام این روش جراحی به میان آمده که دارای مزیت های بسیاری نسبت به روش های سنتی خواهد بود.

لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

لابیاپلاستی با لیزر از جمله روش های لابیاپلاستی بوده که اکثر پزشکان معتقدند از کارآمدترین راه کارها جهت استاندارد سازی لابیاها است. بنابراین در این نوشته قصد داریم به توضیحات مختصری در مورد آن بپردازیم. همراه ما باشید.

در ابتدا برای درک بهتر این نوشته شما را به تماشای این ویدئو که شامل صحبت های دکتر بیتا سجادی پور در مورد دلایل انجام لابیاپلاستی می باشد، دعوت می نمائیم. شما می توانید بعد از مشاهده، ویدئو را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

چگونه با لیزر لابیاپلاستی انجام می شود؟

همانطور که گفته شد لابیاپلاستی یک روش جراحی برای کاهش لبیا مینورا شناخته می شود، که طی آن با استفاده از لیزر، بافت اضافی از لابیا مینورا خارج می شود، و باعث شده کوچکتر و متقارن شوند.

تخفیف ویژه مراجعین سایت

در این روش، از لیزر ویژه ای به جای تیغ جراحی سنتی استفاده می کنند که باعث شده جراحی بسیار سریع تر و ایمن تر انجام شود. لابیاپلاستی با لیزر اکثراً تحت بی حسی موضعی و در برخی  موارد نادر تحت بیهوشی عمومی انجام خواهد شد. بعد از عمل، برش های انجام شده با بخیه های قابل جذب بسته می شود.

چه کسانی می‌توانند لابیاپلاستی با لیزر انجام دهند؟

زنانی که از ظاهر لابیاهای خود ناراضی هستند می‌توانند کاندیدای لابیاپلاستی با لیزر باشند. این عمل برای زنانی که از مشکلات زیر رنج می‌برند مناسب است:

• بزرگی لابیاها
  • نامتقارن بودن لابیاها
  • تیرگی لابیاها
  • درد یا ناراحتی در هنگام فعالیت‌های جنسی
  • مشکلاتی در پوشیدن لباس‌های تنگ

چرا لابیاپلاستی با لیزر بهتر است؟

استفاده از لیزر در جراحی لابیاپلاستی دارای مزایایی از قبیل موارد ذیل می باشد؛

• عدم کبودی و خونریزی به دلیل اینکه لیزر موجب منعقد شدن سریع خون می شود
  • ایمنی بالاتر نسبت به روش های دیگر
  • سرعت بالاتر به طوری که این روش کمتر از 90 دقیقه به طول می انجامد و می توانید بلافاصله به منزل برگردید
  • بهبودی سریع تر
  • دوره نقاحت کوتاه تر
  • التهاب کمتر

مطالعات نشان داده اند که برش های جراحی با لیزر دارای التهاب کمتری نسبت به برش های سنتی خواهند بود و در نتیجه التهاب کمتر در حین بهبودی نیز می تواند جای زخم را کاهش دهد.

لابیاپلاستی با لیزر

لبیا مینورا یکی از ظریف ترین و حساس ترین بافت های بدن است و شایسته است که با ملایم ترین روش جراحی درمان شود. لیزر از صدمات ناشی از تکنیک سنتی جلوگیری می کند و روش مورد علاقه بسیاری از جراحان زیبایی زنان می باشد.

در دوره بعد از عمل چه اتفاقی می افتد؟

نتایج فوری توسط لابیاپلاستی با لیزر را می توان بعد از عمل مشاهده کرد. در ابتدا و قبل از شروع تورم، لابیا مینورا کوچک و متقارن به نظر می رسد. به طور کلی، تورم و ناراحتی بعد از اوج عمل جراحی، در 2 تا 3 روز بعد از آن، به تدریج در طی هفته های بعدی فروکش می کند. در جراحی لابیاپلاستی غیر معمول نیست که بیماران در طی یک یا دو هفته اول بعد از عمل، خونریزی و تورم را تجربه کنند، اما این مورد در لابیاپلاستی با لیزر اتفاق نخواهد افتاد.

توجه داشته باشید که خارش بعد از لابیاپلاستی در هفته ی اول شایع بوده در حالی که همه چیز در حال بهبودی است. در طول بهبودی به ناحیه جراحی فشار وارد نکنید زیرا این امر باعث می شود که شکاف باز در برش ایجاد شود و یا مستعد ابتلا به عفونت باشد. پس از گذشت یک هفته، تورم، درد و خارش باید به طرز چشمگیری کاهش یابد.

لابیاپلاستی با لیزر چیست

همچنین به خاطر داشته باشید که 4 تا 6 هفته از پوشیدن لباس های تنگ و نیز فعالیت جنسی خودداری کنید. ممکن است به مدت  4 تا 6 هفته بعد از عمل، رابطه جنسی را از سر بگیرید. جراح متخصص شما به طور مفصل در مورد مراقبت های بعد از لابیاپلاستی با شما صحبت خواهد کرد.

عوارض جانبی لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

عوارض جانبی لابیاپلاستی با لیزر نادر است، اما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

• اسکار
  • بی‌حسی

در پایان اینکه

مانند هر جراحی دیگری، لابیاپلاستی با لیزر هم با برخی عوارض مانند کبودی و تورم همراه است اما با تکنیک های مدرن، میزان این خطرات به حداقل رسیده است.
باید بیان کرد که صرف نظر از هزینه لابیاپلاستی با لیزر، این روش نتایج بسیار عالی لابیاپلاستی را ایجاد می کند که مورد تأیید اغلب جراحان می باشد.

دکتر بیتا سجادی پور، بهترین جراح زیبایی زنان در تهران، در طول مشاوره به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد، از جمله اینکه آیا این روش برای شما مناسب است و همچنین نتایج مورد انتظار و زمان بهبودی برای این روش از جراحی.

لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

لابیاپلاستی با لیزر نوعی عمل زیبایی واژن است که با استفاده از لیزر برای تغییر شکل و اندازه لابیاها انجام می‌شود. این عمل می‌تواند برای رفع مشکلاتی مانند بزرگی لابیاها، نامتقارن بودن لابیاها، و یا تیرگی لابیاها انجام شود.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

برش‌های دقیق‌تر و ظریف‌تر
خونریزی کمتر
درد و تورم کمتر
دوران نقاهت کوتاه‌تر
نتایج طبیعی‌تر

معایب لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

هزینه بیشتر نسبت به لابیاپلاستی با تیغ جراحی
نیاز به مهارت و تجربه بیشتر جراح
احتمال عوارض جانبی مانند عفونت، اسکار، و بی‌حسی

لابیاپلاستی با لیزر چگونه انجام می‌شود؟

لابیاپلاستی با لیزر تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود. جراح از لیزر برای برش و تغییر شکل لابیاها استفاده می‌کند. این عمل معمولاً در حدود 1 تا 2 ساعت طول می‌کشد.

دوران نقاهت بعد از لابیاپلاستی با لیزر چگونه است؟

دوران نقاهت بعد از لابیاپلاستی با لیزر معمولاً کوتاه است. اکثر زنان می‌توانند 1 تا 2 روز بعد از عمل به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند. با این حال، ممکن است تا چند هفته احساس درد یا ناراحتی داشته باشند.