09038889080 - 09334007584
[wpseo_breadcrumb]
مدت زمان مطالعه ۱۲ دقیقه

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران

لابیاپلاستی از رایج ترین عمل های زیبایی جوان سازی واژن به شمار می رود که در حال حاضر بسیاری از خانم ها به دلایل مختلفی این عمل را انجام می دهند. بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران می تواند حس ناب جوانی و شادابی و طراوت را به خانم ها هدیه ببخشد.

آنچه در این مقاله از سایت دکتر سجادی پور می خوانید... نمایش

اما هر روزه بر تعداد افرادی که از جراحی لابیاپلاستی خود ناراضی اند افزوده می شود، زیرا بدون تحقیق و صرفاٌ با تبلیغ های موجود، جراح زیبایی زنان را انتخاب می کنند و به مشکل بر می خورند، اما نگران نباشید! ما در این نوشتار می خواهیم به شما بگوییم بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست و چه ویژگی های دارد؟ هم چنین عمل لابیاپلاستی چقدر می تواند در کیفیت زندگی خانم ها تاثیر داشته باشد. در ابتدا به ماهیت عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) می پردازیم.

[wpforms id=”3428″]

لابیاپلاستی چیست؟

در میان جراحی های زیبایی، عمل لابیاپلاستی یکی از پر طرفدارترین روش های جوانسازی واژن است که به منظور جوانسازی واژن صورت می گیرد. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما خواننده گرامی را با چگونگی انجام این عمل، معایب، مزایا و بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران را به شما معرفی کنیم.

لابیاپلاستی به نوعی عمل جراحی زیبایی زنان گفته می شود که طی آن لب های خارجی واژن که بلند و نامتقارن هستند با برش هایی برداشته می شود و با یکسان شدن به زیبا سازی ناحیه خارجی واژن کمک می شود.

لابیاپلاستی همان جراحی زیبایی واژن می باشد. نوع کارکرد این عمل به دو گونه است. یعنی می توان هم با اهداف زیبایی و هم با اهداف درمانی برای انجام لابیاپلاستی اقدام کرد.

مرکز تحقیقات و بهداشت جهانی اعلام کرده است که: حدود یک سوم زنان جهان در راستای بهبود نقص کارکرد و دو سوم مابقی هم به منظور زیبایی و هم درمان به سراغ عمل لابیاپلاستی می روند.

به طور کلی این عمل به منظور کوچک کردن لبه های بیرونی (لابیا ماژور) آلت تناسلی زنان انجام می شود که براثر حاملگی، سالخوردگی و … دچار مشکلات ظاهری شده اند. البته دلایل دیگری مثل رفع تیرگی و بالا بردن سطح رضایت از آمیزش جنسی و بالا رفتن اعتماد به نفس و زیبایی آلت تناسلی زنان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا خانم ها لابیاپلاستی انجام می دهند؟

بسیاری از خانم هایی که از بلند یا غیر همسان بودن لابیاهای واژن خود، هم از نظر ظاهری و هم از نظر روانی رنج می برند به لابیاپلاستی روی می آورند. تا به وسیله این عمل، بار روانی یا همان عدم اعتماد به نفس و کم بودن سطح کیفیت زندگی از روی آن ها برداشته شود، تا بتوانند به یک صلح درونی و آرامش برسند.

همچنین خانم هایی که ورزش می کنند یا می خواهند شلوارهای جذب و جذابی بپوشند، ممکن است به دلیل بلند بودن بیش از حد لبه های واژن خود آزرده خاطر شوند، به همین دلیل به این جراحی روی می آورند.

ژنتیک؛ عامل تغییر شکل لابیاهای واژن

بسیاری از جراحان زیبایی زنان معتقدند که اصطکاک به وجود آمده هنگام آمیزش جنسی باعث بزرگ شدن یا تغییر شکل لابیاها نخواهد شد، در عوض ژنتیک می تواند نقش بسیار مهمی در شکل ظاهری لابیاهای واژن داشته باشد. مشخصاتی مانند بزرگی لابیا یا عدم تقارن آن در سن بلوغ کاملا قابل تشخیص است.

بهترین کاندیدهای عمل لابیاپلاستی

  • آن هایی که می خواهند لابیاهای قرینه ای داشته باشند.
  • کسانی که از ظاهر اندام تناسلی خود احساس رضایت نمی کنند.
  • خانم های که هنگام پوشیدن شلوار های تنگ، احساس سوزش و خارش می کنند.
  • افرادی که به دنبال برطرف نمودن نقص های ظاهری ناحیه تناسلی مانند تیرگی، بلندی لابیا و… هستند.
  • خانم هایی که در رابطه جنسی خود احساس راحتی نمی کنند و همین امر سبب می شود از میل جنسی آن ها بکاهد.
جراح لابیاپلاستی در تهران
جراح لابیاپلاستی در تهران

محدودیت های لابیاپلاستی

برای برخی از افراد محدودیت هابی برای انجام این عمل وجود دارد:

  • زنان باردار
  • افرادی که زگیل تناسلی دارند
  • افرادی که دارای تبخال تناسلی هستند.
  • افرادی که دچار قارچ های واژینال هستند.

جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران

بهترین سن لابیاپلاستی چه زمانی است؟

خانم دکتر سجادی پور،  بازه سنی افراد برای انحام این عمل را رنج سنی بین 17 تا 61 سال ذکر می کنند. چرا که در سن 17 سالگی  فرد به بلوغ جنسی رسیده و اندام تناسلی آن به اندازه کافی رشد کرده است. اما با در نظر گرفتن دلایل انجام این نوع جراحی، سن عمل برای بعضی افراد حداکثر تا 61 سال تخمین زده شده است.

جراح لابیاپلاستی در تهران
جراح لابیاپلاستی در تهران

عمل لابیاپلاستی با لیزر

عموما لابیاپلاستی با لیزر انجام می شود که کاملا بدون درد است. قبل از لابیاپلاستی از پمادها و بی حسی های موضعی استفاده می شود. سی دقیقه بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر، فرد باید مورد مراقبت قرار گیرد تا در صورت بروز درد یا خونریزی غیر عادی و عوارض نادری مانند حساسیت جلوگیری به عمل آید.

چه اقداماتی را قبل از لابیاپلاستی باید انجام داد؟

  • حدود یک ماه قبل از عمل جراحی خود انواع تست ها و آزمایش های لازمه را انجام دهید تا از وضعیت جسمی و سلامتی تان اطمینان حاصل شود. تست پاپ اسمیر یکی از همان آزمایش های مهمی است که انجام آن برای یک عمل موفقیت آمیز ضروری است.
  • در مورد هر گونه حساسیت یا آلرژی که به دارو های بیهوشی دارید با جراح خود صحبت کنید..
  • به دوره عادت ماهیانه خود توجه کنید، پس از گذشت چند روز بعد از اتمام پریودی تان اقدام به عمل جراحی زیبایی واژن کنید.
  • هر گونه مصرف اعتیاد گونه مانند سیگار، موادمخدر و مشروبات الکی را از یک هفته قبل از عمل کنار بگذارید.
  • از هر گونه فعالیتی که موجب تحریک و فعال شدن ناحیه تناسلی تان می شود اجتناب کنید.

جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران

مراقبت های ضروری بعد از عمل لابیاپلاستی کدام اند؟

در ذیل به مواردی از مراقبت ها بعد از انجام این عمل جراحی پرداخته ایم. جهت بررسی دقیق تر می توانید نوشته مراقبت های بعد از لابیاپلاستی را بخوانید.

  • تا حدود 2 هفته هیچ فعالیت جنسی انجام ندهید.
  • به طور مرتب جای زخم و بخیه های خود را شست وشو دهید و تمیز نگه دارید.
  • برای تسکین درد های احتمالی، هیچ داروی مسکنی را به طور خودسرانه مصرف نکنید.
  • از رفتن به استخر و مکان های عمومی مانند: سرویس های عمومی بهداشتی بپرهیزید، زیرا امکان آلودگی و بروز عفونت بیش از پیش وجود دارد.

دوره نقاهت عمل لابیاپلاستی

توصیه های خانم دکتر سجادی پور در رابطه با دوران نقاهت:

  • عدم استعمال دخانیات به مدت شش هفته ضروری است.
  • مصرف پمادهای موضعی و مسکن های خوردنی منعی ندارد.
  • بهتر است که به مدت یک هفته تا ده روز استراحت مطلق داشته باشید.
  • از پوشیدن لباس های جذب که با اندام تناسلی شما برخورد داشته باشد نیز خودداری کنید.
  • توصیه می شود که فرد تا شش هفته پس از عمل جراحی لابیاپلاستی از برقراری رابطه جنسی پرهیز نماید.
  • انجام فعالیت های ورزشی سنگین مانند؛ دوچرخه سواری، موتور سواری، دو و سوارکاری به مدت شش هفته ممنوع است.
  • رعایت بهداشت بسیار ضروری است؛ هر روز ناحیه تاسلی خودرا شسته و کاملا خشک نمایید تا از بروز قارچ جلوگیری شود.

جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران

نکته قابل توجه بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر این است که شکل لابیاها پس از مدت سه ماه قابل تشخیص تغییر نهایی و بهبود کامل می باشد.

عمل لابیاپلاستی در دوران بارداری

ما به بانوان باردار توصیه می کنیم که در زمان بارداری این عمل انجام را انجام ندهند. نکات زیر را در رابطه با لابیاپلاستی در دوران بارداری بخوانید:

  • لازم است بدانیم در زمان بارداری به دلیل تغییرات هورمون ها شکل کلیتوریس به کلی تغییر کرده و عامل سنجش مناسبی برای تشخیص سایز یا اشکال در آن وجود ندارد.
  • استفاده از انواع داروها مانند داروی بی حسی برای جنین بسیار مضر است.
  • دوره نقاهت پس از این عمل به گونه ای است که با اقداماتی که زنان باید در دوران حاملگی انجام دهند مغایرت دارد.

آیا عمل لابیاپلاستی برگشت پذیر است؟

خیر. نتیجه جراحی لابیاپلاستی به هیچ وجه بر نمی گردد. چررا که اندیکاسیون یا بهترین کاندیداها برای این جراحی افراد بالغی هستند که واژن آن ها با گذر زمان رشد بیش تری نخواهد داشت. البته در صورتی که فرد بعد از جراحی لابیاپلاستی برای بارداری اقدام نماید، ممکن است به دلیل فشاری که در طول این دوران و در هنگام زایمان به واژن وارد می شود، کشیدگی پوست و عضله رخ دهد و شکل واژن و نتیجه لابیاپلاستی تغییر پیدا کند.

چه نوع جراحی های دیگری همزمان با لابیاپلاستی امکان پذیراست؟

دکتر سجادی پور، جراح لابیاپلاستی در تهران به این نکته اشاره کرده است که انجام عمل های زیبایی دیگری مانند سفید کردن واژن، تزریق چربی به واژن و تنگ کردن واژن هیچ گونه منعی برای همزمان انجام شدن با عمل لابیاپلاستی را ندارند. تنها منعی که برای همزمان انجام شدن با جراحی لابیاپلاستی وجود دارد، زایمان سزارین است و نباید به هیچ عنوان در هنگام لابیاپلاستی مورد انجام قرار گیرد.

جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران

جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟

بهترین جراح لابیاپلاستی کسی است که بتواند به بهترین نحو ممکن عمل جراحی زیبایی زنان را پیش ببرد، دارای تجربه و مهارت بالا در انجام این عمل باشد. جای هیچ ترس و نگرانی برای خانم ها باقی نگذارد و به آن ها این اطمینان را بدهد که عمل جراحی آن ها با موفقیت انجام می شود.

اینک فاکتورهای یک جراح لابیاپلاستی در تهران را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید انتخابی صحیح از بهترین جراح زیبایی زنان در تهران داشته باشید. زیرا در کلان شهرهایی مانند تهران، که با انبوهی از جمعیت مواجه ایم و بالطبع آن فراوانی متخصصین است، باید بیشترین دقت و تلاش خود را در انتخاب جراح لابیاپلاستی به کار بگیریم.

دکتر بیتا سجادی پور متخصص زنان و زایمان

جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران

ملاک های انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان عبارت اند از:

  • دلسوزی
  • تبحر و تجربه بالا
  • موقعیت مکانی مطب
  • رضایت مشتریان سابق
  • تعداد عمل های جراحی موفقیت آمیز
  • اخذ مجوز رسمی از سازمان نظام پزشکی
  • تحصیلات و مدارک معتبر بورد تخصصی
  • مهارت برقراری ارتباط با فرد مراجعه کننده
  • اخذ هزینه های مناسب و منطقی جهت جراحی
  • انجام روش های نوین در جراحی های زیبایی مانند جراحی لابیاپلاستی با لیزر

برای یافتن چنین ویژگی هایی می توانید از طریق جستجو های آنلاین در سایت های معتبر و تحقیق از بیماران سابق پزشک با جویا شدن احوالات و بهره مندی از تجربیات آن ها به این مهم دست یابید.

هم چنین طی ملاقات با پزشک مورد نظر جهت مشاوره پیش از جراحی، می توانید با پرسیدن چند سوال کلیدی که شما را به مقصود مد نظرتان برساند، به فاکتور های مذکور پی ببرید.

در قسمت زیر می توانید توضیحات دکتر بینا سجادی پور در رابطه با دلایل انجام لابیاپلاستی را ببینید و بشنوید:

عوارض لابیاپلاستی

با توجه به تکنیک برش لبه در این عمل، عوارض چندانی برای لابایپلاستی گزارش نشده است. به عنوان یک نوع عمل زیبایی و به دلیل ایجاد برش بر روی لابیاهای واژن، بروز عوارضی مانند عفونت، درد یا تورم در این بخش از بدن محتمل است.

نکته: تحقیقات ثابت کرده است که میزان عوارض به طور مداوم بین 2 تا 13 درصد می باشد.

نکته جالب این که عمل زیبایی جراحی لابیاپلاستی در جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است که طبق تخقیقات که سازمان آمار بهداشت جهانی در دسترس قرار داده است. کشور آمریکا رتبه اول و برزیل جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. ایران نیز بیستمین جایگاه را بین کشورهای جهان دارد.

از آن جایی که ناحیه اندام تناسلی زنان یکی از حساس و مهم ترین عضو بدن است باید نهایت دقت و تلاش خود را در جهت انتخاب صحیح متخصص مورد نظر داشته باشید. زیرا بروز خطا از جنبه های مختلف زیبایی و درمانی محتمل خسارات و عوارض جانبی جبران ناپذیری می شود و حتی به سیستم تولید مثل آسیبی جدی وارد خواهد شد. پس این موضوع را سهل نگیرید.

جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران جراح لابیاپلاستی در تهران

دکتر بیتا سجادی پور متخصص زنان و زایمان و نازایی جراح زیبایی زنان با به کار گیری تکنیک های پیشرفته و روز دنیا و دستگاه های مجهز به اقدام به انجام جراحی های زیبایی واژن می کنند. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و تعیین وقت قبلی از دکتر بیتا سجادی پور متخصص زنان و زایمان ، با شماره 09015199844 – 09038889080 – 09334007584 و پیج اینستاگرام ایشان ارتباط برقرار کنید.

نتیجه گیری

بعد از عمل لابیاپلاستی حتما باید مراجعه ای به پزشک جهت چکاپ و بررسی عمل جراحی خود داشته باشید تا از بروز عوارض جانبی این عمل جلوگیری کنید. هم چنین به مراقبت های قبل و بعد از عمل که توسط جراح تجویز می شود، اهمیت دهید و هر کدام را به درستی رعایت کنید. هدف دکتر بیتا سجادی پور، بهترین متخصص زنان در غرب تهران از انجام جراحی لابیاپلاستی، افزایش میزان رضایت زنان از ظاهر اندام تناسلی و نیز حفظ سلامت این عضو مهم از بدن می باشد.

قبل از انجام عمل جراحی لابیاپلاستی ، با کمی تحقیق و بررسی ویژگی های متخصص زنان و زایمان و زیبایی می توانید بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران را بیابید. بررسی دانش، سابقه، مهارت و تجربه پزشک در انجام عمل های زیبایی زنان می تواند نتیجه مطلوب را برای شما به همراه داشته باشد. همچنین متخصص حاذق می تواند از عوارض بعد از عمل بکاهد و از سلامتی شما محافظت نماید.

اگر سوالی در زمینه جراحی زیبایی لابیاپلاستی در تهران و ویژگی های بهترین جراح لابیاپلاستی دارید می توانید در انتهای همین مقاله بخش نظرات آن را با دکتر بیتا سجادی پور متخصص زنان و زایمان و نازایی مطرح کنید.

اطلاعات تماس دکتر سجادی پور

اینستاگرام

drsajadipour

تلگرام

drsajadipoor54

واتس آپ

09015199844

تلفن مطب

09334007584

احساس خود را درباره این مقاله بگویید 13 نظر

5 13
بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران
[post-views]
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

4 دیدگاه ها
  1. وای خدا خیرت بده خانم دکتر چقد راحت دوچرخه سواری میکنم لباس تنگ میپوشم.. و ازززز همه مهم تر من دوتا بخیه هام پاره کردم چون رفتم مسافرت و خانم دکتر با پلاسما بود فک کنم جوری درسش کرد اصلا الان رد هیچی نمونده انگار از اول من لابیا نداشتم… عاشق تونم خانم دکترررر مهربونم حلالت باشه ♥️♥️

    • منم با نهایت احترام و عشق برای شما عزیزان کار میکنم. خوشحالم از رضایتتون عزیزم

  2. دکتر سجادی پور دکتر بسیار عالی ازهزنظر هم ازنظر تجربه واخلاق هستن وخیلی صمیمی وخوش برخورد با بیماران من ازشون تشکر میکنم و ارزوی موفقیت و سلامتی براشون دارم 🙏🏻🌹

یک دیدگاه بنویسید

دکتر سجادی پور © 1397  | طراحی و سئو: تیم فرابگیر