2 میلیون تومان تخفیف
09038889080 - 09334007584
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

بوتاکس زیر بغل

بوتاکس زیر بغل از بهترین روش های درمان تعریق بیش از حد زیربغل است که امروزه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این روش درمانی باعث توقف تعریق بیش از اندازه غدد عرق موجود در زیر بغل می شود. برخی افراد از محصولات بهداشتی متفاوتی برای جلوگیری از بوی نامطبوع عرق استفاده کرده اند ولی نتیجه بخش نبوده است. در این صورت متخصصین تزریق سم بوتولینوم که بوتاکس یکی از برندهای معروف آن است را برای تعریق زیر بغل توصیه می کنند. با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص تزریق بوتاکس زیر بغل برای درمان بیماری هایپرهیدروزیس صحبت کنیم.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس از معروفترین برندهای سم بوتولینوم برای تزریق در قسمت های مختلف از جمله پوست صورت و زیر بغل است. تزریق بوتاکس کاربردهای مختلفی دارد، متخصصان برای رفع چین و چروک پوست یا جلوگیری از سردردهای میگرنی و… به مقدار نیاز از تزریق بوتاکس استفاده میکنند.

بیشتر بدانید: تزریق بوتاکس برای درمان واژینیسموس یا دخول دردناک در رابطه جنسی

تزریق بوتاکس علاوه بر کاربردهای زیبایی که امروزه بسیار رایج شده است کاربردهای درمانی در صنعت پزشکی نیز دارد. تزریق بوتاکس برای تعریق بیش از حد زیر بغل، کف دست و پا از جمله این کاربردها است.

تخفیف ویژه مراجعین سایت

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
درمان بیماری هایپرهیدروزیس با بوتاکس

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

سم بوتولینوم نوروتوکسین هایی هستند که بر سیگنال های عصبی تاثیر میگذارند و باعث انسداد این سیگنال ها به عضلات می شود. در نتیجه امکان انقباض این عضلات به صورت موقتی از بین می رود.

در خصوص تزریق چربی به واژن و کاربردهای آن بیشتر بدانید.

تزریق بوتاکس برای چه افرادی مناسب نیست؟

  • افرادی که زیر 18 سال سن دارند.
  • خانم هایی که در دوران حاملگی یا شیردهی هستند.
  • افرادی که بیماری کلیوی، بیماری های قلبی عروقی، بیماری ام اس دارند.
  • افرادی که ایمنی بدن آن ها ضعیف است یا عفونت فعال دارند.
  • افرادی که اختلالات انعقادی دارند و یا از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کنند.
  • افرادیکه سابقه حساسیت به این دارو و یا پروتئین گاوی دارند.
  • افرادی که طی دو هفته اخیر واکسیناسیون انجام داده اند.

تزریق بوتاکس برای تعریق زیر بغل و نواحی دیگر

تعریق بیش از حد ممکن است ظاهرا مشکل حادی نباشد ولی برای برخی افراد واقعا آزاردهنده است. این موضوع باعث می شود افراد اعتماد به نفس لازم برای حضور در اجتماع نداشته باشند و احساس شرمساری داشته باشند. تزریق بوتاکس زیر بغل و کف دست سبب خلاصی از این مشکل می شود. همانطور که در بالا توضیح دادم عصب های غدد تعریق مسدود می شود.

بیشتر بدانید: تنگ کردن واژن؛ معرفی روش ها، هزینه و عوارض

در صورتی که درمای بدن فرد افزایش می یابد، تعریق راهی برای کاهش دما و خنک شدن بدن فرد است اما گاهی اوقات این تعریق بیش از اندازه است و بوی نامطبوعی نیز دارد. تزریق بوتاکس زیر بغل روی عملکرد سیستم عصبی فرد تامی گذارد و باعث نتیجه مطلوب در فرد می گردد.

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق چگونه است؟

در افرادی که به هایپرهیدروزیس مبتلا هستند، عصب هایی که به غدد تعریق سیگنال می شوند فعالیت زیادی دارند که تزریق بوتاکس زیر بغل باعث فلج شدن این اعصاب می شود. بنابراین فرد دیگر عرق نمی کند و احساس خوشایندی پیدا خواهد کرد.

تزریق بوتاکس برای کنترل تعریق بدن می تواند در نواحی مختلفی مانند دست، پا، کشاله ران، سینه، زیر بغل و … انجام شود. تزریق بوتاکس در برخی افراد در نواحی مانند دست و پا ممکن است نتیجه قابل توجهی نداشته باشد و خیلی تاثرگذار نباشد. با این حال بهتر است با متخصص مشورت نمایید تا راهنمایی های لازم را بسته به ویژگی های شما انجام دهد. متخصص باتجربه و مهارت بالا ابتدا فرد را معاینه و پس از بررسی های لازم تشخیص می دهد که این روش برای فرد مناسب است یا خیر.

بوتاکس زیر بغل برای درمان تعریق بیش از اندازه

فواید تزریق بوتاکس زیر بغل برای درمان بیماری هایپرهیدروزیس

تزریق بوتاکس زیر بغل که روش درمانی برای هایپرهیدروزیس در ناحیه زیر بغل است، باعث می شود افراد به صورت عادی تعریق داشته باشند و دیگر تعریق بیش از اندازه را تجربه نکنند. مگر در صورتی که فرد دچار اضطراب، استرس و هیجان بیش از حد شده باشد ممکن است فرد تعریق بیش از اندازه را تجربه کند که کاملا امری عادی است. برخیبیماری ها نیز باعث تعریق زیاد بدن می شود که یکی از آن ها پرکاری تیروئید است.

حتما بخوانید: مینی ابدومینوپلاستی یا عمل زیبایی شکم و برداشتن پوست و چربی اضافی بعد از زایمان

آیا بوتاکس زیر بغل عوارض نیز دارد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که آیا تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از اندازه زیر بغل عوارض نیز به همراه دارد یا خیر؟ متخصص موظف است که با توجه به بررسی های لازم فرد در هنگام معاینه عوارضی که ممکن است برای هر فردی رخ دهد را شرح دهد.

تزریق بوتاکس مانند هر روشی ممکن است عوارض جانبی داشته باشد و به صورت عمومی روی عملکرد بدن تاثیر گذارد. عوارضی مانند ضعف در ناحیه عضلانی، مشکلات بینایی، سردرد و سرگیجه، خستگی، خشکی دهان، بی اختیاری ادرار، بیماری های پوستی مانند کهیر، مشکل در تنفس، غذا خوردن یا صحبت کردن از جمله این عوارض است که البته لازم به ذکر است ممکن است هیچکدام از این مشکلات برای فرد رخ دهد. احتمال بروز این عوارض بسیار کم است و جای نگرانی ندارد.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل

پس از انجام تزیق بوتاکس زیربغل برای درمان بیماری هایپر هیدروزیس مانند سایر روش های درمانی و زیبایی نیاز به مراقبت های بعد از عمل است که در ادامه به آن ها اشاره خواهم کرد.

  • از فعالیت های بدنی سنگین و ورزش و استفاده از حمام آب گرم برای مدت زمان مشخص طبق دستور پزشک خودداری کنید.
  • قبل از تزریق بوتاکس به مدت حدودا چهر روز باید از اطلاح و تراشیدن زیر بغل خودداری کنید.
  • از استعمال دخانیات و الکل تا مدت معینی خودداری کنید.
  • از مصرف برخی نوشیدنی ها و موارد خوراکی حتما خودداری شود.

عدم رعایت تمام این نکات در نتیجه این عمل تاثیرگذار بوده و باید از انجام آن ها خودداری شود. حتما به توصیه های متخصص قبل و بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل اهمیت دهید تا دچار عوارض احتمالی بعد از عمل نشوید.

اگر از موهای زائد بدن خود خسته شدید و قصد دارید برای همیشه آن ها را از بین ببرید حتما این مطلب را بخوانید: لیزر موهای زائد

قیمت و هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل

هزینه بوتاکس زیر بغل با توجه به نتیجه مطلوبی که برای فرد به همراه دارد کاملا مناسب است و فرد می تواند با خیال راحت این روش را انجام دهد. برای اطلاع از هزینه بوتاکس زیر بغل می توانید با شماره های مطب دکتر بیتا سجادی پور که در انتها مطلب قرار داده خواهد شد تماس بگیرید و از قیمت ها اطلاع داشته باشید. قیمت بوتاکس زیر بغل با توجه به کیفیت موارد مورد استفاده و تخصص پزشک ممکن است متفاوت باشد.

نکته لازم به ذکر این است که حتما پیش پزشک متخصص اقدام به تزریق بوتاکس کنید زیرا افراد بدون تخصص از مهارت کافی برخوردار نیستند و با بدن و مشکلاتی که ممکن است در اثر غیر اصولی بودن تزریق به وجو آید آگاهی ندارند. بنابراین با انتخاب درست پزشک از مشکلات و چالش های ناشی از موارد اولیه نامرغوب و عدم تزریق صحیح و اصولی جلوگیری کنید. تزریق بوتاکس زیربغل برای درمان بیکاری هایپرهیدروزیس بسیار مفید است.

اطلاعات تماس دکتر سجادی پور

اینستاگرام

drsajadipour

تلگرام

drsajadipoor54

واتس آپ

09015199844

تلفن مطب

09334007584

آدرس مطب تهرانسر: تهران، تهرانسر، بلوار اصلی، نبش بلوار لاله، کوچه شهید واحدی، مجتمع مهر، واحد یک

شماره تماس: ۰۹۰۱۵۱۹۹۸۴۴

روزهای زوج 15 الی 20

آدرس مطب شهریار: کلینیک تندیس سینا شهریار

شماره تماس: ۰۹۳۳۴۰۰۷۵۸۴

سه شنبه ها 11 الی 15

احساس خود را درباره این مقاله بگویید 2 نظر

5 2
بوتاکس زیر بغل
برچسب ها:
دکتر سجادی پور

تخفیف مراجعین سایت

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

8 دیدگاه ها
  1. ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیارمون قرار دادید خانم دکتر عزیزم. من انقدر از تعریق زیاد خسته شدم که حتما میام پیشتون بوتاکس زیر بغل انجام میدم

    پاسخ
    • خواهش میکنم عزیزم مطب تشریف بیارید تا بررسی های لازم براتون انجام بشه

      پاسخ
  2. من قبلا انجام دادم جای دیگه اصلا اثر نداشت انگار اب تزریق کردم. ولی 1ماه پیش اومدم مطب شما واقعا ممنون هم قیمت مناسب بود هم اینکه اثر گذاری عالی بود. البته من جز بیمار های خانم دکتر برای زیبای زنان هم بودم ایشون ثابت شده هستن.. مهربون و با وقار

    پاسخ
    • ممنون عزیزم … خوشحالم که رضایت داشتید. برای انجام بوتاکس زیر بغل و انواع روش های زیبایی حتما باید جای معتبر و به متخصص مراجعه کنید

      پاسخ
  3. خانم دكتر از هر نظر عالي ترين هستن ممنون از اطلاعات مفيدتون

    پاسخ
    • ممنون از توجهت عزیزم

      پاسخ
  4. سلام وقتتون بخیر
    برای مردان هم قابل انجام هست یا خیر (بنده ۲۱سالمه)

    پاسخ
    • بله خیلی از آقایون انجام میدن و راضی هستن

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر سجادی پور © 1397  | طراحی و سئو: تیم فرابگیر