پلاسماتراپی واژن

پلاسماتراپی واژن یکی از روش های جوانسازی ناحیه تناسلی است که امروزه محبوبیت زیادی در بین خانم ها پیدا کرده است. ناحیه تناسلی خانم ها نیز مانند هر قسمت دیگر بدن بعد از گذر زمان و افزایش سن و یا زایمان دچار تغییرات ناخوشایندی می شود.

تیرگی، چین و چروک و کاهش زیبایی و طراوت این ناحیه از بین خواهد رفت که خوشبختانه استفاده از روش های جوانسازی متناسب با مشکل هر فردی می تواند در بهبود این مسئله بسیار موثر باشد. پلاسما تراپی نیز یکی از روش های جوانسازی است که مزایای زیادی نیز به همراه دارد. در ادامه بیشتر در خصوص درمان با استفاده از پلاسما توضیح خواهم داد.

پلاسماتراپی واژن چیست؟

همانطور که اشاره کردم با افزایش سن خانم ها و تجربه مراحل بارداری، زایمان و یائسگی در بدن خانم ها تغییراتی ایجاد می شود و هورمون ها تغییر می یابند. بنابراین پوست ناحیه تناسلی خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد و کلاژن سازی کاهش می یابد. کاهش سطح هورمون استروژن نیز باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل افتادگی و شلی واژن، خشکی واژن، احساس سوزش، خارش و عفونت واژن، درد هنگام برقراری رابطه جنسی و… می شود.

پلاسماتراپی واژن

پلاسماتراپی یکی از بهترین روش های جوانسازی است که با استفاده از جریان الکتریسیته و تولید گاز اوزون انجام می شود. گاز اوزون در این ناحیه باعث ضدعفونی و تمیزی ناحیه تناسلی می شود که در درمان عفونت واژن بسیار موثر است. پلاسماتراپی با تولید حرارت زیاد، کلاژن سازی پوست را تحریک کرده که به سفید کردن و جوانسازی ناحیه تناسلی بسیار کمک می کند. پلاسماتراپی کاملا بدون عارضه است و نیازی به بی حسی ندارد.

تخفیف ویژه مراجعین سایت

بیشتر بدانید: آر اف واژن یکی دیگر از روش های جوانسازی است. کاربردهای آر اف واژن را حتما بخوانید.

کاربردهای پلاسماتراپی

این روش علاوه بر کمک به زیبایی و جوانسازی واژن کاربردهای دیگری نیز دارد که عبارتند از:

• درمان عفونت های مکرر واژن
  • درمان آتروفی و خشکی واژن
  • درمان بی اختیاری ادرار
  • درمان زگیل تناسلی
  • روشن سازی ناحیه تناسلی
  • درمان سوزش ادرار
  • درمان زخم های پوستی و جای بخیه

پلاسماتراپی ناحیه تناسلی په مزایایی دارد؟

• استفاده از پلاسما کیفیت رابطه جنسی را افزایش می دهد. باعث افزایش تحریک پذیری و همچنین کاهش دردهای مقاربتی می شود که پس از انجام آن تاثیر آن را متوجه خواهید شد.
  • این روش کاملا بی خطر است و عارضه ای ندارد.
  • تقویت عضلات واژن
  • افزایش رطوبت واژن و درمان خشکی
  • درمان ترشح ادرار و بی اختیاری ادرار
  • نیازی به برش، جراحی و بخیه ندارد.
  • دوران نقاهت سریع
  • بدون احساس درد و ناراحتی

پلاسماتراپی واژن پلاسماتراپی واژن پلاسماتراپی واژن پلاسماتراپی واژن

حتما بخوانید: تزریق چربی به واژن چگونه انجام می شود؟

مراحل درمان پلاسما

برخی خانم ها قبل از انجام روش درمانی زیبایی پلاسما تراپی دچار استرس و نگرانی می شوند. با آگاهی از روش انجام درمان با دستگاه پلاسما دیگر جای نگرانی نخواهید بود. روش انجام پلاسماتراپی به صورت زیر می باشد:

1. ابتدا قرد باید به متخصص زنان و زایمان و کارشناسس زیبایی در مطب مراجعه نموده و مشاوره های لازم را انجام دهد. با استفاده از جلسه مشاوره در مطب فرد می تواند تمام ابهامات خود را در مورد این روش بداند و با خیالی آسوده آن را انجام دهد. پزشک نیز از سوابق بیمار و علت انجام این روش آگاهی می یابد.
  2. برای انجام پلاسماتراپی معمولا نیازی به بی حسیموضعی نیست اما اگر فرد حساس باشد بی حسی به صورت موضعی انجام می شود.
  3. با استفاده از دستگاه پلاسما بر روی پوست بیمار درمان آغاز می شود.
  4. سپس از انجام توصیه هایی برای مراقبت های بعد از پلاسماتراپی می شود و پزشک داروهایی نیز تجویز می نماید.

طول درمان در هر جلسه حداکثر 60 دقیقه انجام می شود. پس از این روش بدون عارضه معمولا فرد درد و ناراحتی احساس نخواهد کرد.

ماندگاری پلاسماتراپی

برای انجام پلاسماتراپی واژن حتما باید تحت نظر متخصص زنان باشید تا با استفادهه از تجربه و تبحر خود این روش را به بهترین نحو انجام دهد. میزان ماندگاری این روش بستگی به نوع پوست فرد نیز دارد.

تعدادجلسات موردنیاز پلاسماتراپی واژن

تعداد جلسات موردنیاز برای انجام پلاسما تراپی واژن به نوع درمان بستگی دارد. با توجه به نظر متخصص در جلسه مشاوره تعداد جلسات موردنیاز تعیین می شود. حدودا 2 تا 5 جلسه یا بیشتر برای درمان یا زیبایی نیاز است.

بهترین دکتر زنان برای پلاسماتراپی واژن

این روش درمانی نیازمند مراجعه به یک متخصص جراحی زیبایی زنان است که در انجام این روش مهارت کامل داشته باشد. اگر جراح زنان در کار خود تخصص داشته باشد، بهترین نتیجه را از این روش درمانی و زیبایی دریافت خواهید کرد.

انتخاب بهترین دکتر زنان برای پلاسما تراپی واژن در شهر بزرگی مثل تهران کمی دشوار است اما با توجه به ویژگی های زیر برای پزشک می توانید انتخاب خوبی داشته باشید:

• مهارت و تخصص پزشک
  • مجهز بودن به ابزار و وسایل پیشرفته در مطب
  • رعایت اصول بهداشتی در مطب
  • برخورد حرفه ای و دلسوزانه پزشک و کارکنان
  • وقت گذاشتن جراح برای بیمار و مشاوره با بیمار

هزینه پلاسما تراپی واژن :

هزینه پلاسماتراپی واژن برای خانم های مختلف متفاوت خواهد بود. همچنین این هزینه بسته به عواملی مانند میزان تخصص پزشک، تعداد جلسات پلاسما تراپی و دستگاه مورد استفاده نیز متغیر خواهد بود.

برچسب ها: